امروز من
امروز من

امروز من

کانال زنگ کتاب

دیشب کتاب دیگری رو تموم کردم کتاب نامه های عاشقانه یک پیامبر نوشته جبران خلیل جبران ، همیشه دوست داشتم این کتاب رو بخونم هم از اسم نویسنده خوشم می اومد هم از اسم کتاب واقعا زیبا بود، خصوصا که تونستم به کمک کانال زنگ کتاب این کتاب رو هم رایگان و هم به سرعت بخونم ، درسته که خوندن یک کتاب و ورق زدن اون ارزش زیادی داره اما این کانال هم موجب میشه در زمان کمتری تعداد کتاب بیشتری رو بشنوم و آگاهی و شناختم بالاتر بره و با نویسنده ها طرز فکر های متفاوتی هم آشنا بشم ... جذاب ترین قسمت کتاب این بود که خلیل برای ماریا عشقش همیشه پول می فرستاد و با اینکه ماریا مایل به این کار خلیل نبود اما از این کار خلیل تقد یر میکرد و جمله ای که میگه هر عشق در دنیا خود با ارزش ترین عشق دنیا است برام خیلی دلنشین بود .

چشمهایش نوشته بزرگ علوی هم کتابی بود که در دبیرستان زیاد اسمشو میشنیدم و این کتاب رو هم به کمک کانال زنگ کتاب تونستم گوش بدم و لذت  ببرم بزرگ علوی قدرت خیلی زیادی در بیان یه اتفاق یک کار یا یک قضیه داشت به یه قضیه از چند بعد نگاه می کرد و با کلمات خیلی متفاوتی هر بعد نگاهشو تحلیل میکرد ...  برام هم جالب ترین دید کتاب اول کتاب بود که از حال و هوای سیاسی کشور حرف میزد جالب اینجا بود که استاد ماکان و مخالفان حکومت همه افرادی بودند که انسانای مذهبی و متعصبی نبودن.

الان که فکر میکنم هر دو کتاب نامه های یک پیامبر و چشماهیش داستان عشق بودن و فکر میکنم که هر دو عاشق هیچگاه نتونستن که با هم زندگی کنن.