ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
بعد از یک سال انتظار برای رنگ مو ،کرونا اومد و ارایشگاهها رو تعطیل کرد،من هم که شدیدا دوست داشتم رنگ بزارم رفتم به ارایشگاه فافی بال که متعلق به یکی از بستگان بود، اون هم با مواد ارزون گل باران موهامو دکلره اونم ۲ بار و در نهایت با رنگ البورا و جا دیگه رنگ کرد ، من هم در اون مدتی که داشت رو موها م کار میکرد بعضی ایراداتش رو نگرفتم، مثلا باید همون لحظه بش می گفتم مواد ارزون هستن و بعضی موهامو از سوراخهای کلاه مش درنیاوردی و یا اینکه اجازه بهت نمیدم موها م بیشتر از ۲۰ دقیقه مواد مش بهش بخوره،و یا مواد دکلره تو زود آماده کردی الان مونده رو موها م،
در نهایت پولشو ندادم تا اومدم خونه هم به خاطر اینکه میخواستم با زهرا مشورت کنم که چقدر بش پول بدم و ... دیر بش پیام دادم و عکس موهای خراب شدم رو نفرستادم ، اونم هزینه رو بیشتر کرد منم چون زهرا باهام همکاری نکرد و یجورایی ازش ناراحت شدم هزینه بیشتر رو براش فرستادم و بعد عکس موهامو فرستادم و خود آرایشگاه هم فهمید موها م خراب شده و گفت :"ا وا چرا اینطور شدن " پس اگه زودتر عکس میفرستادم اینطور نمیشد و هزینه بیشتر نمیدادم
نتیجه: هر وقت میرم آرایشگاه باید حواسم باشه آرایشگر رو بت و باتجربه ندانم و از اول و در حین کار بهش گوشزد کنم که کارشو درست انجام بده و بعد از پایان کار ازش تشکر نکنم