امروز من
امروز من

امروز من

تاریخچه وبلاگم (18 بهمن 91)


به طور اتفاقی یه نوشته دیدم از خودم متنش اینه:

بالاخره اسم وبلاگمو انتخاب کردم emrooz.blogsky.com . تو اینکه blogsky امکاناتش از blogfa بیشتره شکی نیست. میخوام با یان وبلاگ از روزام استفاده کنم  و بتونم مثل وودی به هم نوع های خودم کمک کنم امیدوارم موفق شم و هر روز یک گام به خوشبختی نزدیکتر شم

شنا

زبان

تمرکز

یوگا

کتف درد

قرآن

 صانعی


فکر کنم اون روز هدفم این بود راجب این شنا و زبان... کار کنم اونجوریا که میخواستم تا الان نشد . سعیمو میکنم بعد از این بشه

اولین حقوق

وقتی برزگ میشی  تو زندگی از نظر مالی کم میاری ، میری سر کار که نیازاتو رفع کنی ، میبینی کار هم نیاز داره براش خرج کنی . خلاصه روزا و شاید ماهای اول کار خیلی سخت باشه، تا اولین حقوقتو دریافت کنی آروم نمیشی ،پس بهترین کار اینه  که فکر کنی چند ماهی از زمان گذشته و حقوقتو دریافت کردی.

پروژه دوم


بازم بی هدق شروع کردم به کار کردن روز اول فقط کلیات کار رو  انجام دادم، اما روزه دوم به کیفیت کار بیشتر توجه کردم ، خب میشه گفت کار خوبی شده ، اما تا مدیر تاییدش نکته  هیچ کس نمیتونه بگه که خوب شده ، این هم دردسر مهندساست باید منتظر شن بقیه پروژه ها رو تایید کنن.

صبح رفتم شرکت، پروژه رو مدیر دید . خوشش اومد فقط مدت زمان پروژه زیاد بود که باید کم می شد. برگشتم خونه  دو ساعت طول کشید تا مدتش کم بشه عصر دوباره رفتم شرکت . پروژه تایید شد فقط گفتن اگه سفارش دهنده پروژه ایرادی ازش گرفت باید بیای درستش کنی خلاصه هفت خان رستمی داره تا کار به مرحله اجرا در بیاد.

عصر رفتم شرکت فایلای یه پروژه رو گرفتم باید فردا تحویلش بدم خیلی سخته این اولین پروژه ی حرفه ای منه که اجراش به من اعتبار میده شب بیدار موندم تا ساعت 3:30، صبح ساعت 7 بیدار شدم خیلی روز سختی بود نزدیکای ساعت 12 رفتم شرکت صبحونه نخوردم ، ناهار هم دوتا ساندویج کوچیک برداشتم تو راه خوردم . داشتم از استرس می مردم خلاصه مدیر اومد و گفت کارت خیلی خوب شده اما... یه سری تغییرات توش اعمال کن . منم که ساده ، اومدم تغییرات رو تو شرکت پیاده  کنم که ساعت شد 6 بعد از ظهر ، مدیر خیلی عصبی شد و یسری ایراد ازم گرفت ، اما آخر کار گفت کارت خوب بود و بهم یه پروژه جدید داد که تا دو روز دیگه انجام بدم .

اول کارای کوچیک


وقتی یه پروژه جدید دارم که باید تو یه مدت زمان محدود انجام بدم ، انجامش خیلی طول میکشه و از بقیه کارام حتی کارای کوچیکم عقب می مونم باید اول صبح کارای روزمره مو تو مدت زمان کم انجام بدم و بعدش بچسبم به پروژه