امروز من
امروز من

امروز من

خوندن

مطالب اولیه م رو رو خوندم 

شازده کوچولو و مرگ باورها    حتی دیگه  اسم کتاب مرک

گ باورها رو این سنم   ۲۹ سالگی یه یاد نمیارم   ... چقدر خوبه که این مطلب رو نوشتم که اللن بعد از ۷ سال ببینم و بخونم و به خورم در اون دوران برگردم 


فیلم و نکات آموزنده       اللن که خوب میبینم از همون دوران بود که یاد گرفتم از فیلم و کتاب و حرفهای خوب یاد بگیرم و در زندگی استفاده کنم .... حرفهای من در این پست  نتایجی رو به همراه داشت که من  اللن در تختم کنار همسرم بیدار باشم و با کبلاگم نگاهی به خودم در گذشتم بندازم   ...  فهمیدم منتظر پدر مادر برادر و خواهر برای خوشبختی نباشم ... خودم خوشبختی رو بسازم

با مریم دوستم حرف زدم  یه  جمله گفت:" نمیتونیتی بیشتر هزینه کنی یش یه دکتر بهتر عمل کنی" که من تو فکر رفتم ...   کاشکی بشه ترمیم کنم... حالا ترمیم چنده.... میتونم از عهدش بر بیام .... 

یهو یه فکر جرقه زد که  وقتی امسال  استخدام شم از حقوق خودم به راحتی میتونم هم بینیمو ترمیم کنم  ... همه دندونامو ارتودنسی کنم 

خدایا جونم  شکرت که کمکم  میکنی درس  بخونم