امروز من
امروز من

امروز من

به یادت ... 20 اردیبهشت

همین لحظه اولین آهنگ غم انگیز رو بعد از عقدم گوش دادم 

اشک پشت چشمام حلقه بست اما پایین نیومد به یاد تو آهنگ رو گوش دادم 

دل من 


 

توی آینه خودتو ببین چه زود به زود
توی جوونی غصه اومد سراغت پیرت کنه
نذار که تو اوج جوونی غبارغم
بشینه رو دلت یهو پیرو زمین گیرت کنه
منتظرش نباش دیگه او تنها نیست
تا آخر عمرت اگه تنها باشی اون نمیاد
خودش می گفت یه روزی میذاره میره
خودش میگفت یه روز خاطره هاتو می بره از یاد
آخه دل من دل ساده ی من
تاکی میخوای خیره بمونی به عکس روی دیوار
آخه دل من دل دیوونه ی من
دیدی اونم تنهات گذاشت بعد یه عمر آزگار
آخه دل من دل دیوونه ی من
تاکی میخوای خیره بمونی به عکس روی دیوار
دیدی اونم رفت اونم تنهات گذاشت رفت
تو موندی و بی کسی و یه عمر خاطره پیشت
دیگه نمیاد دیگه پیشت نمیاد
از اوچی موند برات به جز یه قاب عکس روبروت
آخه دل من دل دیوونه ی من
تاکی میخوای خیره بمونی به عکس روی دیوار
تا کی میخوای بشینی به پاش بسوزی
تا کی میخوای بشینی چشم به در بدوزی

نخواستم با غم بسازی نخواستم هیچی نگی

۳۷ یس

خب به ایه ۳۷ یس به دلیل شلوغی خونه نشد عمل کنم 

اما عهد کردم اگه ۱۰هم عقد کنم قران رو تا اخر ماه بخونم و الان جز ۱۴ هم رو باید شروع کنم 

امروز ۲۴ اردیبهشت هستش 

ایشالا که بتونم زودتر لز ۳۱ تمام کنم 

که خدا جونم ازم راضی باشه 


زیارت عاشورا رو هم از ۵ فروردین شروع ب خوندنش کردم و هنوز تمام نشده بود که من ازدواج کردم 

امام حسین ازت ممنونم 


باید ازخیلی های دیگه هم ممنون باشم که با حرفاشون یا کاراشون به من دلگرمی دادن 

از همتون ممنونم


خدا جونم ممنون

شبکه های کامپیوتری پیشرفته

شبکه های کامپیوتری پیشرفته فک کنم خود جوانمرد هم امادگی گرفتن ایت درسو نداشت چون تنها چند اسلاید انگلیسی براش داشت همین 

از خوششانی و لطف خدا یه دختر میاد تو گروه تاپ فرند که اکثریت فارغ التحصیل شدن میگه میخواد تو گروه درسی شبکه عضو بشه و من میرم تو پیجش و بهش میگم که منم این درسو دارم و روزای کلاسو بش میگم اون دانشجوی حضوری بود و ... بهم میگه سوالاتو روز اخر از قربانیا میگیره و بهم میده و این یعنی چیزی که میخواستم 

امروز بهش پیام دادم و گفتم چه کردی گویا دستش پره و سوالاتو داره و قول داده سوالاتو بهم بده 


خدا جونم یادم هست که این لطف توهههههههههههههه

ممنونم

نرم افزار مطمن

نرم افزار مطمن این کتاب راجب اینه که چطور یه نرم افزار با اطمینات به کارش ادامه بده حتی اگه دچار خطا شد 

خب باید خطا رو تحمل کنه 

حالا با توجه به اینکه نرم افزار محیطش تک تسخه ای یا چند نسخ ای باشه یا دادهای چند گانه داشته باشه شرایطش تحمل هطاش فرق داره و هر شیوه تحمل خطا ویژگی و سبک خودشو داره 

و مهارت ۴ ۵ ۶ ۷ این شیوه ها رو توضیح میدن

ماهی یک کتاب

قول داده بودم که ماهی یک کتاب بخونم و امروز از اولین کتاب رو تموم کردم 

کتاب ثروتمند ترین مرد بابل که یک کتاب روانشناسی در مورد پول و ثروت و کثب و کار ... در عین حال که کتاب روایتهایی در گذشته داره اما کاملا امروزیه 

کتاب خیلی مفیدیه باید این کتاب رو در آینده بدم بچه م بخونه


بابل (عربی: بابل، اکدی: Bābili، سومری: KÁ.DINGIR.RA، عبری: בָּבֶל,، یونانی: Βαβυλών) یک شهر اکدی بود که در سال ۱۸۶۷ قبل از میلاد توسط سلسله آموری در میان رودان پدید آمد. بقایای آن در الهلال در استان بابل کشور عراق در ۸۵ کیلومتری جنوب بغداد است. این شهر به صورت کامل ویران شده است و تنها بقایای باقی‌مانده از آن مقداری گل و آجرهای شکسته شده است. این شهر درکنار رود فرات بنا شده بود.


اطلاعات تاریخی باقی‌مانده نشان می‌دهد بابل در حدود قرن ۳۰ قبل از میلاد به صورت یک شهر کوچک وجود داشت. در زمان آموریها در حدود ۱۸۹۴ قبل از میلاد این شهر به شهر بزرگ و پر رونقی تبدیل گشت. در این زمان یک شاه بابلی به نام حمورابی امپراتوری بابل را ایجاد کرد. بعد از مرگ حمورابی امپراتوری او فروپاشید و بابل تحت حکومت آشوریان، کاسی‌ها و عیلامیان درآمد. در حدود سال ۶۱۲ قبل از میلاد بابل دوباره به صورت امپراتوری بابل جدید رونق گرفت. باغهای معلق بابل یکی از عجایب هفت‌گانه جهان باستان بود. پس از شکست، بابل به تصرف هخامنشیان، سلوکیان، پارتیان، رومیان و ساسانیان درآمد.