امروز من
امروز من

امروز من

پریدن تو 4 متری

بالاخره پریدم تو 4متری اما با ... خب که چی ترس داشتم فقط بخاطر اینکه برام جای جدیدی بود میدونستم اتفاقی برام نمی افته اما ترس داشتم از ناشناخته بودن عمق 4 متر

زن ها هم در بهشت حورالعین دارن

زن ها هم در بهشت حورالعین دارن ، همیشه می گفتم چرا خدا تفاوت گذاشته بین زن و مرد در مورد حوری

اما امشب فهمیدم این من بودم که بدون اطلاع کامل عدالت خدا رو زیر سوال میبردم امثال من زیادن. خدا عادله ماییم که با اطلاعات ناقصمون قضاوت میکنیم

شنا خواسته دیرینه م

رفتم اموزش شنا خیلی خوب بود خیلی لذت بخشه از بچگی عاشق شنا بودم و امروز تونستم روی ای شناور بمونم عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی یود

قران

دو جز اول رو خوندم این دفه با مفهوم خوندم 2 تا ایه شو خیلی دوست داشتم کاش اسم ایه رو مینوشتم اما خب این دو نکته که زیر مینوسم از جز اول بود

< هر مسلمان نصاری یهودی و ستاره پرستی که به خدا و قیامت ایمان داشته باشند و کار شایسته انجام دهند به بهشت راه پیدا میکنند>

خداوند به یهودیانی که گناه کردند میگه <همدیگر را بکشید و توبه کنید که خدا توبه کنندگان را می بخشد  > منظور این آیه از کشتن همون توبه و اظهار ندامت و پشیمونی هست نه کشتن واقعی

مو ها مو کوتاه کردم

مو ها مو کوتاه کردم  این هدفو سال ها داشتم اما عملی نمیشد یا اطرافیان یا خودم عاملی بودیم این عملو به تعویق انداختم اما شد . اما این دفعه کارو عملی کردم