امروز من
امروز من

امروز من

اولین حقوق

۵۸۸۰۰۰۰حقوق مهر و ابانم بود که با هم واریز کردن 

تو گروم استخدام ۹۸ دیدم که  پیام همه فرستادن که در اس ام اس بانکشون پیام  وازیز داشتن 

اما من اس ام اس بانکم فعال نبود 

صبر کردم تا عصر مسعود بیاد ، با هم رفتیم ناحیه و مسعود رفت تو باجه عابر بانک ، رادین هم بغل من بود . و اولین حقوق رسیمو دریافت کردم . 


مسعود  گفت اولین ماهیه که به اخر برج رسیدیم و پول داریم ... و این جمله اش خیلی منو خوشحال کرد 

پودمان ۳

همچنان در حال گذروندن پودمان سومم

بجز یک استاد بقیه اساتید امتحاناتشون رو به چند پارت تقسیم کردن 

امتحان پژوهش ۴ پارت بود یکیشو  یادم رفت بدم چون داشتم ویدیوی اموزشی برای درس مایا درست میکردم 

و امتحان خودمو فراموش کردم 

هر چی امتحان میدیم باز یکی دیگه هست 

اما فعلا درس ایمنی و پژوهش تمام شدن ۵ تای دیگه مونده 

طلا

به اصرار زهرا رفتم و النگوهامو عوض کردم . ۱میلیون و ۲۰۰ سر دادم که این پول فقط برای نو بودن طلام بود ... ۱ گرم و ۴۰۰ سوت هم طلا خریدم ... 

در مجموع به اصرار زهرا اینکارو کردم وگرنه با النگوهام مشکلی نداشتم . این جدیدا خیلی خشکن و خط می اندازن روی دستم و سایز ۳ هستن و کلی رو دست بزرگن .... 

کرونا

الان هفته پنجم هست که مدرسه نمیرم مسعود یه هفته است که کرونا گرفته دکتر رحمانی دکتر عمومی و همه دکتر متخصص و سینش هم عکس گرفت هفته دیگه خوب خوب میشه

سر پا ایستادن

در تاریخ ۳۰ شهریور ، تو خونه مستاحری آقای رحبی، وقتی که برای عاطفه جشن تولد گرفتیم آقا رادین روی مبل سه نفره کنار مبل سه نفر ایستاد روی پای خودش