امروز من
امروز من

امروز من

غمگینم

بالاخره سنجش زحمت کشید و اطلاعات کامل استخدامیشو که یه سال پزشو داده بود اعلام کرد. خیلی جالبه با اینکه من بومی دو استان حساب میشم اصلا برام استخدامی در کار نیست. 


تاثیر قالب

تغیر قالب وب واقعا تاثیر داشت الان فقط دلم خواست بیام ظاهر وبلاگمو ببینم. الان من و خدیج تو اتاق سحریم. زبان خوندم بعد اومدم وب گردی . دلم عکسامو میخواد باید ترجمه مقالمو ببرم جلو . فعلا 

قالب

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقد وبلاگم خوشمل شد  دیگه جون میده همش بیام اینجاااااااااااااااااااااااااااااااااقشنگترین وبلاگ دنیا مال کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مال منــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

الان چی میخوام

الان یه پست قشنگ که تو فروردین 92 نوشتم رو خوندم خیلی قشنگ بود راجب این نوشتم که "چی می خوام" من باید هر روز به اینکه چی می خوام فکر کنم این خیل خوبه . امروز من چی میخوام با توجه به اینکه 42 روز سرنوشت ساز دارم واقعا میخوام که خیلی خیلی خوب درس بخونم و استخدام رسمی شم.

چرا میخوام استخدام رسمی شم؟

احساس مفید بودن داشته باشم.

عاشق تدریس هستم.

تدریس هدف دیرینه من بود.

این شغل خیلی خوبیه  با مزایای عالی.

امید زیاد به آینده .

بیمه عمر شدنم.

خرید هر چیزی که می خوام.

هر لباسی که میخوام میپوشم.

هر کشوری که بخوام میرم.

هر ماشینی که بخوام میخرم.

پس اگه این 42 روز درس بخونم با کسی حرف نزنم و فقط به فکر خودم باشم من به هر چیزی که میخوام میرسم. و این خوشبختی من هست. پس باید هر لحظه یادم باشه که من چی میخوام. من میخوام معلم شم.




لفت دادن

از خیلی از گروه هایی که عضو بودم لفت دادم من که هیچ پیامی رو نمیخوندم دیگه دلیلی نداشت که هر روز بینیم 50-100 پیام نخونده دارم . الان تا میرم سر گوشیم خیلی راحتم. اینطوری وقت بیشتری هم برای خوندن دارم.