امروز من
امروز من

امروز من

ادامه قطع شیر رادین ، ۱۹ ماه و ۶ روز

رادین رو از وقتی از شیر گرفتم انگاز۱ سال بزرگتر شده و عاقل تر ، بهانه هاش کم شده ، و کمتر بهم میچسبه ، هنوزم باهوم کشتی میگیره ، یک روز کشتی نگیره صبحش شب نمیشه ، فعلا دو وعده در روز بهش شیر گاو میدم یک وعده قبل خواب ظهر یکی هم قبل شب ، البته چند روزیه که اینم کم کردم و دارم بجای شیر قبل خواب بهش غذا میدم ، وقتی غذا میخوره سنگین تر میشه و خوابش بهتر و کمتر وسط خواب بیدار میشه ، ۴ روزی هست که اوردمش ماهشهر اینجا مدیریت خوابش دست خودمه و ساعت ۱۰ صبح بیدار میشه تا ساعت سه بازی و وعذه های غذاشو میخوره و ۳ تا ۴ براش لالایی میخونم و میخوابه تا ۷ ،۸ عصیر بعد ۱۱ شب خاموشی میزنم تا ۱ شب با لالایی میخوابونمش ، امیدوارم این برنامه رو بتونم ادامه بدم ، 


تا میریم مسافرت  تایم خواباش خراب میشه دلیلش اینه که اونجاها برنامه خاموشی لامپ و تلویزیونشون دست من نیست و رفت و امد ها هم موجب سر وصدا میشه و رادین هم کنجکاوه و دوست داره  با همه معاشرت کنه ، خلاصه بد خواب میشه 



حالا تو پاییز هوا بهتر بشه شاید هر روز پیاده روی ببرمش و باز ساعت خوابش منظم تر بشه

کرونای دوم

یکی از همکارای همسری کرونا گرفت و فکر میکرد از خوردن مربا گلوش خارش گرفته بعد از ۲ روز انکار بالاخره قبول کرد و رفت تست داد و کرونا دلتا مثبت شد . همسری یک هفته بعدش وقتی از یاسوج اومدیم ماهشهر و دو روز صبح کاری رفت سر کار ، کمی خارش گلو رو حس کرد ، سر کار تست داد و تستش منفی شد، اما جوانب احتیاط رو رعایت میکنه و رفت پیش دکتر داخلی ، هزینه دارو و یزیت ۴۱۰ تومن شد . خدا روشکر که ما هر دو شاغلیم ، خدا به داد بقیه اقشار جامعه برسه . 


انشالله که نگاه خداوند روی خانواده ام هست و ما رو در پناه خودش داره