امروز من
امروز من

امروز من

پروژه شهریور

مرداد داره تمام میشه

من 5 تا پروژه کار کردم با این حال اصلا درس نخوندم بخاطر اینکه مدام در حال رفت و امد بودم خونه ...شرکت ....شرکت ....خونه

واسه همین بهشون گفتم برا شهریور یه پروژه بزرگ بر میدارم که این رفت و امدا کم شه و با تمرکز کار کنم . قرار شد براش نزدیک یه هفته بهم وقت بدن .

پروفایل استادم


دلم برا باقر تنگ شده بود بش گفتم بیا چت بحرفیم تو چت بهم گفت که عضو گوگل + شم منم رفتم عضو شدم و یکم توش سرچ کردم یکی از استادام هم عضو بود .بعد خواستم بدونم فرقش با فیسبوک چیه ، رفتم تو فیس بوک خواهرم دوباره به ذهنم زد که ببینم استادم اینجا هم عضوه . وقتی عکس پروفایلشو دیدم متوجه شم که رفته خارج از کشور دقیقا اینجا

  شهر ادمونتون واقع در استان آلبرتای کشور کانادا است.

عزیزترین محبوبترین استادم بود

عید فطر

نزدیکای ساعت 12 رفتیم بیرون صبح ساعت 8 بیدار شدم تو این 4 ساعت فقط به خودم رسیدم و بعدشم رفتیم گردش یه سری از کسایی که اومدن رو تا حالا ندیده بودم و خیلی تعارفی باشون رفتار کردم اصلا از طرز برخوردم خوشم نیومد . اخه بقیه دوستان حرف نمیزدم منم میترسیدم زیادی حرف بزنم ضایع شم تو جمع واسه همین خیلی ساکت بودم . اما دفه بعد اگه تو همین جمع باشم میترکونم

سه ملاقات

اولین دیدار خوب بود میشه نتیجه ازش گرفت که تمام موسسه هایی که برای ازمون کنکور میخواستم برم رو رفتم و با یکی از این موسسه ها قرار داد بستیم و در نتیجه ازمون وبسته کتابشون رو رایگان دریافت میکنم . در اخر هم اون ملاقات رو به موقع به پایان رسوندم. و در زمان صرفه جویی کردم . در زمانهای اضافه ای که میاوردم هم تماس هامو با دوستام انجام دادم . و متوجه شدم که در گرایش آموزش زبان انگلیسی بورسیه برای خارج از کشور میدن .


دومین ملاقات هم خوب بود لحظه دیدار رو در بهترین و زودترین زمان قرار دادم و برای هر صحبتی هم زمان قرار دادم تا از زمانم بهترین استفاده رو ببرم و در اخر تمام حرفایی که میبایست گفت رو زدم .


وقتی رسیدم خونه به خودم رسیدم و ناهار و خواب و حمام و بعدش اماده شدم برای سومین ملاقات و اون ملاقات رو هم به نحو احسنت مدیریت کردم . تنها ایراد کار اخرین پوزیش فاینال بود میتونم بگم جای مناسبی انجام نشد.


در مجموع همه چیز خوب مدیریت شد.

پذیرش دانشجو در رشته زبان سال 92

گرایش آموزش زبان

روزانه :   418                            شبانه : 178


گرایش زبان و ادبیات انگلیسی:

روزانه 111                                 شبانه:42


گرایش مترجمی:

روزانه : 53                                شبانه : 30