امروز من
امروز من

امروز من

رابطه معلم و دانش آموز

پارسال یعنی سال دوم تدریسم ، خیلی با دانش آموزا صمیمی برخورد کردم و سر جلسه امتحانات بهشون ترحم کردم چون ایام کرونا بود و ... 

امسال همونا خیلی لوس تر برخورد کردند و نظم کلاس و جلسات امتحان رو رعایت نکردند . متوجه شدم باید همیشه فاصله مون رو رعایت کنیم 

سبزی خورشتی

بعد از خریدن سبزی از خانم های سبزی فروش ، و ما به التفاوت اینکه آماده بخرم یا خودم درست کنم ، .... اومدم دهدشت و رفتم بازار روز اونجا از یک مغازه با قیمت مناسب کیلویی ۱۰ تومن ۱۷ کیلو خریدم و تو حیاط پاک کردم و شستم و گذاشتم آبشون بره و در نهایت بردم بیرون دادم سبزی خردکنی، خردشون کرد. 

الان رو اجاق گاز داره آبشون میره ، حقیتا موقع پاک کردن و شستن کمر درد گرفتم ، و حق دادم که بیرون سبزی آماده گرونتره 

چرخ خیاطی

روزی که چرخ خیاطیمو خریدم از ته ته دل خوشحال بودم میتونم بگم برای هیچ وسیله ای انقدر خوشحال نبودم که برای چرخ انقدر خوشحای کردم ، 

مدل خانگی خریدم شد ۵۳۰۰ ، اون روز هیچی از دوخت بلد نبودم 

،الان بعد از گَت ۴ ماه میتونم مانتو شلواربرای خودم و لباسی رادین رو بدوزم ، اگه در حد الانم اون روزی که خرید کردم بلد بودم قطع به یقین چرخ صنعتی تر برمیداشتم که قیمتش تو ۷ تومن بود. 



اما الان قصد دارم یه چرخ سردوز خوب بخرم که راحتتر پروسه های دوختم رو به پایان برسونم 

دیشب رفتیم و سردوش شیر حمام راسان

روشویی 

شیر برای ظرفشویی و روشویی خریدیم 

فعلا داریم با قیمتای قبل خرید میکنیم چون ارزش داره و به زودی قیمتا افزایش پیدا میکنه ، 

منم دیشب یه پارچه طوسی آبی خریدم و برای رادین تو نیم ساعت شلوار و بلوزشو دوختم ، کلا ۶۰ سانت پارچه بود و به راحتی یه لباس توش  در اومد فقط مونده کش بافت بخرم برای دور یقه و آستینش 


۹ دی ماه هست و من بعد از ۴ ماه وارد وبلاگم شدم ، 

خیلی اتفاقا تو این چهار ماه افتاد 

از مهر که اینترنت قطع بود و اخبار جدید که پیگیری میکردم و ...

خریدن چرخ خیاطی و دوختن ۵ ۶ دست لباس برا رادین ، ۴ دست لباس خونگی برا خودم ، ۲ دست تونیک و شلوار و ... 

 

تا اضافه کار گرفتن  و ...

و بالاخره قولنامه اولین خونه مون 



الهی شکر