امروز من
امروز من

امروز من

کارو

دنبال کتاب جدیدی بودم که خردادماه بخونم 

جدیدا یه سریال امریکایی دیدم به نام penny dreadful که یکی از شخصیت های فیلم عاشق شعر و شاعری بود و به من این فاز رو داد که برم و کتاب شعر دانلود کنم 

خیلی دلم لک زده برای اینکه یه کتاب رو تو دست بگیرم و برگه هاشو ورق بزنم و بخونم و میخوام از کتابای خواهرمم شده این حس رو به خودم برسونم 

اما موقتا با شعر های کارو اشنا شدم که یه شاعر ارمنی هست از شعر های معروفش میشه به کفرنامه اشاره کرد که من دیشب خوندمش خیلی قشنگ بود البته فقط بخشی از اون شعر رو خوندم اما همونم برای من جالب بود و دوسش داشتم

فیسبوک

دو روزی هست که برای نمره میانترم درس نرم افزار مطمئن دارم تلاش میکنم 

اونم چه تلاشی میخوام وارد فیسبوک استادم بشم 

والان تونستم که وارد بشم 

رمز فیسبوک هاش اشتباه بود 

خب چاره این بود ک رمز رو عوض کنم که نیاز داشتم به جیمیل استادم   مشکل این بود که جیمیل ش هم رمزش اشتباه بود البته خودش میگفت که درسته اما الکی میگفت محال بود که رمز رو اشتباه بده و من صد بار اشتباه بزنمش 

خب منم رمز جمیلشو عوض کردم با استفاده از کد اعتباری که می اومد روی موبایلش و بعد با دسترسی به جیمیلش فیسبوکشو درست کردم و این شد که به چیزی که میخواستم دسترسی پیدا کردم و وارد فیسبوکش شدم


قران

نذر کرده بودم که اگه 10 اردویبهشت عقد کردم  قران رو کامل بخونم  هم شد و 28 اردیبهشت همه رو خوندم به جز سوره سجده و تا این لحظه هم نخوندم الان بعد از نماز میخونم و سجده شو هم بجا میارم 

سه سوره دیگه از قران هم هست که سجده واجب دارن اما من نمی دونم کدوم بودن و بدون سجده خوندمشون 

امیدوارم خدای مهربون منو بخاطر فراموشی در خوندن سوره سجده ببخشه تیر خوردن  پای حسین موجب شد که یادم بره این سوره جا مونده و گرنه خوندنش برای من تایمی نمی برده 

امیدوارم زودتر پای حسین هم خوب بشه